środa, 22 czerwca 2016

Coś się kończy i coś się zaczyna, czyli kontynuacja

Są czegoś początki i końce. Koniec czegoś akurat tutaj będzie piczatkiem, a raczej kontynuacją czegoś ciekawego, ale z pewnymi dodatkami. Tak oto postanowiłem przestać bloogowac, a zacząć blokować, czyli przenieść swojego bloga na bardziej znaną platformę blogerska, czyli blogspot.

O czym pisałem i o czym będę pisał? Będzie o sporcie i rekreacji. Będą też czasem niewielkie wstawki, jak choćby zbliżające się Światowe Dni Młodzieży. Jednak głównym tematem będzie uprawianie sportu u amatorów, moje przeżycia sportowe i rekomendowane przeze mnie miejsca. Wszystko o czym będę pisał, będą rzeczami do których się stosuję.

Jak już pisałem, będzie to kontynuacja. Będę kontynuował mojego poprzedniego bloga. Nie będę jednak jego treści przenosił tutaj. Dlatego jeśli chcesz drogi czytelniku zobaczyć o czym pisałem, to zapraszam na pogodzinach-pracy.bloog.pl

Życzę miłego czytania
[PR]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz